CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, January 5, 2011

hubby's birthday

ASSALAMUALAIKUM...=)

hari tu...26~12~2010....kitorang sambut birthday hubby kat COWBOY STATION....,mula2 tu...kalau ikut plan nak sambut kat tempat eksklusif la skit tapi sebab  ada perkara yang x dapat dielakkan di saat2 akhir...so,kitorang pilih tempat ni.....lagipun hubby x kisah sangat.....maybe next time....=)

with my little hero...sekali kuar soklan.......''adik encem tak?? encem tak????''...encemmmmmmmmmmmmmm laa.....huhu....nanti kan kalau x jawab camtu,dia merajuk la plak....-_-


kitorang pilih beef steak,grilled chicken,lamb chop,fries,nasi goreng kampung dan roti bakar.....minuman plak hubby mintak fresh orange...aku mintak hot tea...biasa la aku kan kena jaga suara...nnt nyaring skit bila nak membebel...dan memekik panggil anak2....kihkih....my kids plak...biasa la...x bleh dipisahkan dari syrup.....huhu.........cam la sedap sangat...tapi terlupa satu benda.....lupa nak beli kek...kihkih....sian hubby....=(


birthday boy...ermm...boy ke???kihkih...anak dah 2 laa.....lagipun dah tua pun...kihkih...



kakak merajuk plak tetiba...ada la benda yang x kena tu....tapi adik tetap steady je.......


apa la yang adik duk gelakkan sangat tu...aku pun konpius ni...hehe


mak aiii.....sejuk perut mama mengandungkan faris....x penah lupa baca doa sebelum makan....alhamdulillah!!!


our drinks


kakak dan syrup x dapat dipisahkan lagi....x kira la hujan ke... panas ke...ribut ke...tetap syrup syrup syrup.........dah ada straw pun tetap nak minum camtu...sabar je la....


nasi goreng kampung......for my kids....satu share 2 orang...diorang bukan makan banyak sangat pun.....jimat!! jimat!!...hehe


grilled chicken


lamb chop...peveret hubby


beef steak...peveret aku.


aku makan banyak tau...tengok je badan kecik kurus camni....siap order dua set tu....beef steak ngan grilled chicken...dua2 aku punya....bday boy pun x mintak banyak camni.....aku plak yang lebih2..cam birthday aku la plak....hehe..


konon2 buat x nampak la hubby tengah snap..padahal saje je kontrol....dalam hati bukan main x sabar lagi nk melantak sumer2 ni...laparrrrr.......hehe....=)


 roti bakar wif mushroom soup..................


 ni tengah makan ke........... tengah termenung ni


fries........selalu order ni for our kids...tapi selalu jugak x abis makan...membazir je...tapi kalau xmintak kan...diorang duk mintak2 plak..''nape x order fries???nape??nape???''.....adoi..pening2....


 bersungguh2 hubby menikmati lamb chop.......=)


adik suka buat muka x semengah cam tuu...konon2 lawa sangat la tu..haha

ermm...hopefully,one day.....aku dapat organize satu majlis untuk celebrate birthday hubby aku...paling kurang pun maybe candle light dinner...kalau buat kat umah pun ok gak ni......hehe...xpe2....lambat lagi...banyak masa lagi nak pikir....=p


p/s~ hepi birthday to my lovely hubby...i love u more n more n more than  before............mmmuuuuaaaahhhhhh!!

0 comments:

Post a Comment