CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, January 4, 2011

gudbye 2010

ASSALAMUALAIKUM!!!



sungguh cepat masa berlalu....sudah 4 hari kita meninggalkan tahun 2010....banyak sangat perkara yang berlaku sepanjang 2010...pada tahun ni la aku mula sepenuhnya tinggal kat rumah sendiri...blaja menguruskan segala-galanya sendiri...sebelum2 ni aku duduk kat rumah aku ni kalau hubby aku ada jee...tu pun kejap2 jer...asal hubby xde je...mesti aku packing2 barang...balik kampung...asal hubby outstation je...aku pun outstation sekali..( tpi outstation kat umah mak la...kihkih ).....

ni bukan rumah aku.....umah aku 3 baris dari rumah ni...masih dalam pembinaan ~gambar 5y ago





pastu...aku n hubby start hantar anak yang sulung tu ke kindergarten....kitorang pilih EKHLASS EDUCARE CENTRE...dekat dengan rumah je....so,sekarang ni masuk tahun kedua kakak belajar kat cni....dan tahun ni, adik pun turut dihantar menuntut ilmu kat cni....sengaja hantar adik sekolah awal2...sbb,dia cepat ingat satu2 perkara tu walaupun perkara tu dia dengar sekali jee....mulanya cam x yakin je tapi alhamdulillah...semuanya ok...





ermm...pastu,aku hepi sbb hubby belikan aku kereta...bukan BMW pun....MYVI jeewww....dulu,aku nak SWIFT tapi hubby cakap nanti kalau ada rezeki,kita kan nak beli mpv...so,x pe la kalau pakai myvi dulu...myvi pun kereta gak... ...ada 4 pintu gak...hehehe..betul jugak kan???lagipun nanti of cos la anak2 makin bertambah...so,kereta kena makin panjang la...betul x???


daripada jenis..,kaler ngan no plat...sumer aku pilih sendiri......=)

aku x suka SE..sbb nampak cam robot....kihkih




sekarang ni kereta sudah menjadi satu keperluan....walaupun bukan kereta mewah....aku bersyukur!!......mana la tahu suatu hari nanti ada rezeki kami.....sape tahu kan???? yang penting dengan kereta ni aku boleh g pasar,ambik n hantar anak2 ke sekolah....n...balik kampung!!hehe.........


so, diharapkan dengan kedatangan 2011 ni...akan memberikan lebih keceriaan,kebahagiaan dan rezeki kepada kita semua....sama2lah kita bermuhasabah diri dan sentiasa berdoa untuk mendapat keredhaan daripadanya,.....amin..




p/s ~ sebenarnya ada banyak lagi benda nak share..tapi ader keje skit..lain kali la yee...=)

0 comments:

Post a Comment