CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, December 9, 2010

SEBULAN SUDAHHHHHHHHHH...........

ASSALAMUALAIKUM!!.........

waaaa..............arini genap sebulan x jumpa ngan mr hubby......rindunye.....huhu.....hopefully mr hubby jadi la balik dalam masa terdekat ni....InsyaAllah...

Hmmmm.......pagi ni kena drive my mom g pasar sbb malam ni ader meting kat umah...so,ma suh aku masak mee kari,...ermm..( sedap sangat ke aku masak ni???aritu masa majlis baca yassin kat umah pun ,aku masak mee kari gak...ehee....)...so,kena cari bahan2 la....apa barang beli kat kedai cni jee..mesti la nak cari yang fresh2 skit kan....ermm...agak2nye musim2 hujan camni,kerang ada tak ni???hari tu bapak susahnya nak cari kerang....hopefully ader la...sbbnya bagi aku,bukan mee kari  namanya kalau tak letak kerang....ibarat kata...siapalah mee kari tanpa kerang....n siapalah kerang tanpa mee kari....teehee.........

lepas balik pasar nanti,ingat nak menziarah my home sweet home sekejap.....dah sebulan tu tinggal...kalau pegi pun...p tengok kejap2 jee....aper cerita la rumahku itu yer....lagipun hari tu dengar2nya..kawasan perumahan kitorang kena pecah masuk lagi....aduiii...ni la yang buat aku makin takut nak duk umah kalau asben xde.....huhu...si penyamun ni pun satu....pegi la cari keje apa2 yang patut..ni asyik duk pecah masuk umah orang je....kan berlambak2 keje kat dunia ni...aper laa...benciiiiiiii.........

Alamak...dah pukul 8 lebih ni...nak siap2...nanti lambat plak....asben aku selalu cakap aku bersiap lambat...kadang2 dia sempat tido dulu..hahahaha.....biasalah orang pompuan kan....hehe

0 comments:

Post a Comment