CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, December 13, 2010

DI SUATU HUJUNG MINGGU.............

ASSALAMUALAIKUM......!!!

Ni aku nak citer skit pasal hujung minggu lepas...sbb hubby x jadi balik lagi,so aku plan nak bawak anak2 g jalan2 kat bandar kuantan...lagipun mom nak makan ikan....hihi....
so,kitorang gerak dari rumah dalam pukul 4.30 petang camtu...rasanya awal lagi kalau nak terus pegi makan,jadi...kitorang singgah kat MINI ZOO TAMAN TERUNTUM.......hmm,...mini zoo ni x macam zoo dah...ada beberapa kerat je binatang kat sini.....kalau monyet2 liar tu banyak laa......sangat boring....


kat mini zoo pun sempat pose lagi ni............

papa...............kitorang g zoo..hehe
awat kakak buat muka cam gitu....cam x puashati jerkk..............

cam x caya jer adik mahu dipimpin.......
adik takut2 je posing dekat burung...................
kakak xbleh berenggang ngan pok su

tengok je berani la....

kuda tu nak join skali tu.
camne la agaknye rasa naik kuda erkkk????
eiiii..., seram la nak naik kuda ni!

sempat jugak beli pisang goreng dengan makanan ringan skit...tapi bila nak makan je....banyak plak la monyet2 yang datang nak menumpang sekali....sibuk jee...huhu....so,kitorang ambik keputusan cari tempat yang lebih selesa.....jom!!.......kitorang singgah nak TAMAN GELORA....dah lama x datang sini...rindu!!dulu tempat feveret gak ni....ala zaman bercintan cintun dulu...........kalau x datang sini x sah rasanya....


melepak d taman gelora..

tengok2....tadi ader biawak besar dalam ni..........


buat gaya camni..............ok tak?????

kids wif their cik wa

Lepas dah puas melepak n makan2 pisang goreng,kitorang terus bertolak menuju tanjung lumpur....kalau ikutkan aku,aku lebih suka makan kat restoren SUNGAI KITA kat tepi sungai kuantan tu........tapi sebab dah selalu sangat makan kat situ,jadi arini kita tukar selera la skit....kita cuba tempat lain plak....kalau x sedap,lain kali x payah datang lagi sebab memang dah tahu x sedap....kalau x cuba...mana la nak tahu kan???ibarat kata x kenal maka x cinta...kihkih....

Pikir punya pikir punya pikir punya pikir,.....setelah kata sepakat dicapai....kitorang menuju ke restoren ANA IKAN BAKAR.....ni kalau x sedap,kita salahkan cik wa sebab cik wa yang suggest restoren ni.......of cos la aku yang jadi tukang pilih2 ikan n menu........so,arini kita makan,...


1) pari -  bakar
2) sotong - sekor bakar,sekor nak buat kerabu...tapi hampeh betul...diorang x sediakan menu kerabu sotong...sedikit keciwa
3) siakap - masak 3 rasa











daging goreng kunyit

tomyam campur

siakap 3 rasa

pari bakar


Lauk sampingan lain aku order tomyam campur ngan daging goreng kunyit.....tengah2 makan baru perasan aku x order sayur....aishhhh...camne leh lupa ni....huhu.....
bila dah kenyang,apa lagi................balik laa!!!!


Pendapat aku la kan,makanan kat sini ok la....boleh tahan la...tapi kalau nak makan untuk kali ke-2....kena pikir banyak kali gak la....sebab makanan dia biasa2 jee...bagi aku la...orang lain aku x tahu...lain orang lain la plak citarasa dia kan.....dah tu plak,menu peveret aku xde kat sini....huhu... x suka x suka........opss...chop2..tapi satu je sangat puashati,harga dia murah!!!!


nota kaki >> berkali2 mencuba upload sotong bakar tapi hampeh...hukhuk



0 comments:

Post a Comment