CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, December 18, 2010

HEPI,HEPI N HEPI......

ASSALAMUALAIKUM............!!!

Just want to share.....arini aku sangat2 hepi sbb mr hubby dah balik.....kihkih....biasa la kan...dah lama giler x jumpa ni.....rasanya ni la jangka waktu paling lama kitorang x jumpa...lbh kurang 38 hari....selama 38 hari tu..kitorang hanya berhubung melalui phone,fb,ym n skype jee.....

ermm....sekarang menunjukkan pukul 9lbh...menurut encik hubby,flight dari kl..,lbh kurang pukul 10..sempat la update entri jap ni..hehe.....

malam ni kena stay kat MS GARDEN..esok pagi baru bleh balik...biasa la...menjadi polisi company...xde perjalanan selepas pukul 6 petang...walau pun rumah ngan airport tu hanyalah sejengkal cuma...huhu...so,malam ni aku bleh tido hotel free2 la...mr hubby suh g teman...hikhik...

tapi,rasa cam rushing gak la...sbb esok pagi kitorang kena bertolak ke KL plak...,dalam pukul 9 pagi camtu...sbb ada majlis sambut menantu kakak aku....hahaha...cam kelakar plak...majlis ni selepas 6bulan kakak aku diijabkabulkan....xpe la kan...sekarang ni dah x kisah dah bila2 pun.....lagipun lepas kenduri aritu,family asben kakak aku cbuk pindah rumah....tu yang makan masa skit tu nk buat majlis ni...... eiiiiii...x sabar nak jumpa kakak aku.....tapi aku dah siap kemas dah apa2 yang patut...so,esok xde la kelam kabut sangat kan....

mmmmmmmmm.....ok la...nak siap2 jap ni....x sabar nak jumpa 
my lovelyyyyyyyyyyyyyyyyyyy........








HUBBY!!!














hehe.............


0 comments:

Post a Comment