CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, November 22, 2010

TIBA2 SENSITIF LA PLAK!!

ASSALAMUALAIKUM....!!


Pagi tadi dpt call from mr hubby....,wah hati dah berbunga2 dah ni..ingatkan dapat la flight ticket balik ke KL...tapi hampeh...hubby cakap dia kena g Labuan dulu.,flight kul 1 lebih camtu...ermm...meter keriangan pun mula la menurun...then,ble dah sampai Labuan..dia antar msg cakap kena g opis plak..huh..nampak gayanya memang xde can la balik hari ni..aku pun tiba2 je jadi sensitif bebenor bila mr hubby cakap dia akan balik esok tapi kena stay kat KL dulu sbb ader kursus 3 hari...itu bermakna by saturday gak la baru mr hubby balik....huhu...hati tiba2 jadi terlebih emosional la plak...aku off phone untuk beberapa ketika...dlm 15mnt tu aku on balik....tiba2....berkumandang lagu trouble is a friend...ader msg masuk la tu maknanya.......
''ayang off phone ke.,knape off..abng call x bleh ni....''
dalam sejam lebih lepas tu mr hubby call lagi....dia tnya gak nape aku off phone...actually aku pn xtahu sebab musabab nape aku off phone....ermmm...agak2nya kenapa yer???aku terkonpius plak ni.....huhu....hubby cakap dia pun rindu gak ke aku n anak2...tapi nak buat mcmmane...kadang2 dia pun rase cam bola je...ditendang ke sana dan ke sini....dia cakap aku jgn la sedih,nnt dia lagi x bleh nak concentrate keje dia...setelah dipujuk untuk beberapa saat dan ketika..mood aku pun macam ok la skit kan....lagipun hubby dah janji balik nanti nak bawak kitorang g jalan2...hehe...ni yang nak dengar ni...maklumlah aku ni kaki berjalan.....hmmmm........hati kembali berbunga riang....lalalalalalala.....

Tapi...nak dijadikan cerita cam sinetron indon tu....yang jalan ceritanya merapu2 tu....banyak sngat halangan...sampai beratus2 episod tu...ehh...ade kaitan ke ngan citer aku ni???ermm...mesti la ader....ok2...sambung balik.....x lama lepas tu dpt msg lagi from hubby....
''ayang bleh call abng kejap tak...''
baru je aku nak call....mr hubby dah call dulu...ehh..boleh plak..ermmm...hati dah cemas dah ni....antara berita baik ngan berita buruk...2 tu je la pun...huhu......tiba2 hubby cakap.....''ermm,ayang..abang kena g offshore plak la lagi 2,3 hari lagi.....tadi lepas cakap ngan ayang,bos abng call...dia nak orang lama g job ni...kalau tak, boleh je orang lain pegi....ayang sabar k...jaga diri n jaga anak2 baik2.......OMG......tiba2 kurasa dunia ni cam berhenti berputar je...sumernya nampak kabur.....mata dah merah dah ni menahan tangis....kl xde ma kat sebelah dah lama dah nangis ni...siap2 leh banjir ni.....tapi dalam hati dah menangis dah pun.......sngt2 keciwa.....huhu...benciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii..............................,


actually aku ni bukannya x biasa kena tinggal lama2.....kalau ikutkan sekarang ni baru 2mgg...ada yang sampai sebulan lebih....tapi ntah la....kali ni rasa cam dah lama giler jee....tapi kesian jugak ke hubby aku...baru balik offshore dah kena pegi balik...masa bila dia nak rest.....huhu...


ermmm....untuk korang2 yang belum kawen,kalau x biasa asben xde disamping u all...jangan la cari boyfren yang keje offshore...seksa weii...kalau yang ader schedule tu boleh tahan la...tp kl yang xde cam mr hubby aku ni...parah gak la kalau tahap kesabaran tu njpis jee.....rumahtangga leh berantakan weii.......masa tulis entri ni pun aku tengah makan hati berulam jantung agi ni...memujuk hati sendiri....kenapa kali ni aku tewas ngan perasaan sndri erkk??musykil gak ni......hukhuk...ohh tidakkkk......

0 comments:

Post a Comment