CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, November 24, 2010

JATUH CINTA LAGI!!!

ASSALAMUALAIKUM!!!

hmmmmmmm........( awal2 lagi dah mengeluh..orang2 tua cakap...xbaik mengeluh,so...tarik balik...mmmmmmmh )...actually aku takut gak ngan perasaan aku sekarang ni... x tahu la mcmmne tiba2 je aku blh jatuh cinta lagi....sumernya berlaku tanpa sedar ( x tahu la memang x sedar ke atau sajer buat2 x sedar )....tapi sumernya berlaku di luar kawalan aku....lagipun aku ni hanyalah manusia biasa.....tidak lepas dari melakukan kesilapan....

aku tahu sebagai seorang wanita yang telah bersuami, adalah berdosa untuk aku jatuh cinta lagi..( ni curang namenya )....huhu..tapi betul!! aku x sangka sumernya akan menjadi begini akhirnya....

                                             AKU TELAH JATUH CINTA............



ICE CREAM LA CREMERIA......ni la chenta hati aku yang baru....................hihi

perisa hazelnut yer...x mau yang lain!x mau...x mau...

                                                                   


seriously...kalau dapat makan ice cream ni....mr hubby lalu depan mata pun buat2 x nampak je...pastu makan cepat2...x nak kongsi..nnt mr hubby makan lagi banyak pada aku...tu x termasuk kena share ngan anak2 lagi tu....masa ni la kalau nak jadi selfish pun...huhu

so,sekarang...sebagai jalan penyelesaiannya..sbb x nak dianggap isteri n mama yang selfish..tiap kali beli la cremeria ni mesti beli yang besar....sbb kalau yang besar,x kesah la kalau kena kongsi pun...hehe

0 comments:

Post a Comment