CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, November 9, 2010

EHHH...EHHH...YEKE NI????

ASSALAMUALAIKUM......!!!


hai sumer.....chat???ermmm....cam x caya jer aku dah mula melibatkan diri dlm bidang blogging ni...actually aku ni bukanlah pandai sngat bab2 blog memblog ni...hehehe...bab2 mukabuku pun baru je last year aku involved...mukabuku????Facebook la...buat2 x tahu plak korang ni...tu pun sbb hubby aku belikan laptop sbb dia slalu g offshore...jd kitorang senang skit nak berhubung....kalau tidak memang aku ni ketinggalan zaman la...wat malu je kan..orang lain dah bertahun2 berfacebook bagai..aku ni masih d takuk lama lagi...hehe...neway..,thnks to my mr hubby cos memperkenalkan aku ke dunia facebook ngan blog memblog ni...hahaha....tq2...


ermm...tp honestly,sbb facebook ni la aku dapat jumpa balik ramai kawan2 lame...baik dari tadika,sekolah rendah,sekolah menengah n x lupa la time blaja kat kolej YPM dulu...sngat hepi dpt bertanya2 khbar...kebanyakannya dah jadi mak2 n bapak2 orang dah,...alhamdulillah!!!u olz pun mesti jumpa jgk kan kawan2 lama...bkan setakat kwn2 lame je...pakwe2 ngan makwe2 lame pun jumpa jugak kan...kan...kan...( ni kalau hubby bace ni mesti dia ckp..."agaknye sjak ader facebook ni,ayang jumpa balik la kot pakwe lame dulu tu????''....ala....relaks la sayang....hehe


pssstttt...sini2...aku nak story skit...mase mula2 ader akaun facebook kan...aku ni cam terkena kejutan budaya la plak...ermm...kejutan budaya??whatever la...tapi yang pastinya aku cam xleh tengok je shawl ngan baju2 yang diorang duk jual kat facebook tu...rasa cam berdosa je kalau x beli......rasa cam bleh menyesal seumur hidup je kalau setakat pandang jer...huhu...tapi alhamdulillah sekarang ni aku dah dpt berfikir dengan waras...dah sebulan dah aku x shopping online...wahhh...satu kemajuan tu....kemajuan utk aku laa...bkn kemajuan tuk korang sumer...hikhik


bercakap pasal blog ni....bercakap???bertulis pasal blog ni plak kan...sebenarnya aku ni memang suka menulis dari dulu lagi...start sekolah menengah aku selalu tulis aper2 je yang berlaku dlm kehidupan seharian...tulis diary la...tapi lepas je kawen,rasa cam malas la plak...ditambah2 lagi bila dah ader anak...ble diorang dah mula membesar...sumer buku + diary aku menjadi hak milik diorang secara tdk langsung..korang jgn ingat diorang tu dah pandai tulis diary plak yer...no...no....no...tapi jadi bahan contengan....sabar je la...hukhuk....


so...diharapkan dengan berblog ni dpatlah aku mengurangkan kebuhsanan dah share something dengan korang2 sumer...tiba2 je kan????hehehe....sekian dulu buat masa ini...t jumpa lagi erkk...hugs!!!adios.....

0 comments:

Post a Comment