CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, November 22, 2010

AWAN DANIA KEMBALI

ASSALAMUALAIKUM.....

Hmm..... x sangka plak awan dania dah masuk musim yang ke3...aku memang minat sangat tgk drama ni..maklumlah scha alyahya tuu...hehe...teringat plak mase musim pertama dulu....selalu berebut ngan adik..., nak tgk citer ni punyer pasal...10 minit sblum siaran bermula dah terpacak dah depan tv...memang xpenah ketinggalan..kl terlepas pun mesti wajib tgk ulangan dia balik..siap hafal tu rancangan pukul berapa n ulangan plak pukul berapa.... dia berlakon tu cam sempoi n bersahaja je..tu yang rase melekat je kat depan tv tu....sangat santai...pendek kata memang syok r layan citer ni....sampai kan rasa cam nak kje stewardes gak je ( wpun awal2 lagi dah kena reject )...hihi....aku rasa watak tu memang kena je ngan dia....senang citer,rasa macam sedang tgk 'actual life' dia je...selain suka tgk jalan ceritanya...aku suka tgk diorang dress up..hehe..tapi aku lagi suka season 1 daripada season 2.....

love her dressing........cun gilerss...
nice pic......cantekk!!
buat la gaya macamane pun dia ni mmg always cantekk....




So...sape2 yang minat Scha Alyahya ni...jgn lupa saksikan Awan Dania season 3 every monday 9pm..( astro ria )..


 >> gambar scha...aku kidnap from fb fanpage scha....hehe...( selain awan dania..,K.I.T.A pun aku suka tgk gak )

0 comments:

Post a Comment