CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, July 19, 2011

kalau papa balik mesti ajak mandi kolam.....hee...

ASSALAMUALAIKUM...!!!

Sebenarnya dah lama dah abang dengan kakak ajak mandi kolam...aku kalau en hubby xde memang takkan bawak punyer...mane la larat nak melayan karenah bebudak 2 orang nih....lagipon en hubby baru je balik..so,banyak sangat urusan yang perlu disetelkan....asyik tertangguh jee nak mandi kolam ni...sampaikan bebudak ni dah merajuk dah...hehe....so..aritu kebetulan free...bawak la diorang pegi....bukan jauh pun...dekat je ngan rumah...dekat suria cherating......jum2....



Budak-budak memang camni ke???kakak dengan abng memang pantang jumpa air...kalau berendam satu hari kat dalam tu pon ok je aku rasa....xde hal langsung....


Tengok tu....bukan main hepi lagi diorang ni....aku pon teringin jugak sebenarnya....but in dis condition rasa cam x sesuai la plak..lagipon cepat penat laa......



  papa  sedang train abng how to swim....hehe


lepas training....haus benor nampaknye nih????


Ramai cakap aku nampak berisi sikit sekarang....hahahaha....syoknye bila orang cakap camtu.........tapi seyes..badan aku memang susah nak naik.....kalau turun boleh kot...ni pon harapkan pregnant..sebab tu naik berat badan...kalau tak..takkan nyer...sampai doktor pun tegur.....''u mmg camni ke??berat badan susah nak naik???''.....ok la cam tu...metabolisme tinggi...susah nak jumpa orang camni....''...terasa bangga jugak sekejap di ctu....kihkih....




Hurmm....aku beruntung sebab dapat asben yang x berat tangan melayan karenah anak2....xde la seratus peratus dia serahkan perihal anak2 atas bahu aku...bertuah punyee asben yang cukup memahami....thanks sayang..


Nampak cuaca cam mendung jer....nasib baik hari ni datang awal...so,sempat la diorang mandi puas2...ni lepas dah tukar baju sumer...perot pon mula la lapar....nasib la on the way tadi beli roti ngan air dulu buat bekal...kalau tak..mesti kelaparan bebudak nih....time duk dalam air tadi..x ingat makan pun.....


 peace yewwww......................

 kakak ohh kakak......

Tengok muka aku masa ni...cam hantu cina dah...pucat giler kan????huhuhu......mata pon dah macam mata panda dah.....heee....benci btol...camne la nak hilang eyebag tu.....hubby maintain jerk......huhu

abang said ~ ''mama...malam ni kita tido cni sedap jugak nih???....amboihhh...bukan main lagi anak aku nih.....ala..xpayah la bang...umah kita x sampai sejengkal pon dari cni...nanti kita g bercuti tempat2 yang best sikit yerr......sian diaaa....

Anak teruna aku ni memang suka bergambar...macam2 mimik muka yang dibuatnye.....kadang2 aku gelak sendiri je tengok gambar2 dia.....kakak aku pun sama...katanye selalu gelak sendiri kalau tengok gambar abng.....ehee..

sebelum balik.....singgah makan dulu kat restoren talib sebab masing2 dah lapar sangat....tengok la muka masing2 tu...x sabar tunggu makanan sampai....

tadaaa.....hari ni makan bese2 dah la...selalu makan besar jerk...tomyam campur + ayam goreng kunyit....tapi hari ni kita order kerang bakar....ngeee...sedapnyeee......jom makan cepat2...nak balik plak ni.....'',


0 comments:

Post a Comment