CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, July 26, 2011

hari ni ( 20 julai ) kan cuti...so bawak la anak2 kuar berjalan.................

ASSALAMUALAIKUM.....!!!!

Disebabkan arini cuti...so,aku ajak hubby kuar jalan2 bawak anak2...pegi makan2....minum2....window shopping.....sebab my hubby ni bukan bleh kira sangat..tetiba je kena pegi keje...kalau ada schedule  tak pe la jugak...tapi ni selalu secara tiba2 dan tidak diduga.....kadang2 time camni la yang buat aku tension...sebab kitorang susah skit kalau wat planning nak ke mana2....selalu x menjadi....uhuks...tapi sekurang2nya aku bersyukur sebab rezeki kami semakin murah...Alhamdulillah!!

so...lepas dah bersiap2 sumer..kitorang gerak ke kuantan....tempat pertama yang dituju adalah East Coast Mall....nak window shopping tuk raya nanti..so,abis kedai aku masuk....mula2 masuk parkson sebab nak tengok koleksi baju kanak2...brand kesukaan kami ialah...JEEP..mak aiii..cantek2nya baju2 kat cni...tapi hubby cakap xnak beli lagi sebab nak tgg gaji...nanti kita beli sekali harung je....aku ok jee.....pastu masuk kedai PONEY yang baru bukak kat ECM nih...aku berkenan giler ngan jeans tuk boys...sangat cantek dan stylo...siap dah set dalam kepala...yang ni nanti..,wajib beli..ehee.....( walau dalam hati sebenarnya kalau boleh sumer2 nak beli....huhu..)

tetiba perot terasa lapar la plak.....hubby ajak makan mc D kat Teluk Cempedak....aku layankan je....tapi salah time la datang cni...lunch hour...ramai giler orang time ni...seb baik ader tempat kosong...huhu...


aku x tahu sangat nak makan apa kalau kat mc D ni...so,pilih big mac ngan milo ais jerkk....same wif hubby......


sedap sangat ke air tu?????


budak-budak ni kalau dapat makan ice cream memang x hengat dunia dah.....kusyuk benor duk menjilat tu.....


like papa like son la.......bila tengok diorang berdua ni cam tengok orang yang sama jee...kadang2 aku bleh tergelak sendiri....


kakak tengah kusyuk melayan french fries....abang plak seperti biasa....seboleh2nya ingin melawat seluruh kawasan di sini......sikit pun x duduk diam....ader je tempat yang ditujunya.....


Ehhh...tetiba plak aku pasan...rupanya dari umah tadi aku pakai cardi ni terbalik....huhuhu...malunya!!!..tapi apa kan daya...nasi sudah menjadi bubur....terlajak perahu boleh diundur...terlajak pakai cardi terbalik...nasib ko la labu....hukhuk... arghhh...abaikan....


lepas dah siap makan sumer....kitorang singgah kat pantai sebelah padang golf ni tapi tempat ni dah x macam dulu.....dah x cantek dah...masa bercinta dulu selalu datang cni...hehe.....


tiba2 abang faris cakap dia nak tengok rusa.....so,bawak la ke taman teruntum .....dulu kat cni banyak haiwan2..sekarang ni tggl skit jee,...monyet2 pon dah x ramai cam dulu dah......dapat la tengok beruang,ular sawa...buaya....rusa...burung unta....ehh ehh..lembu pun ade...hehe....


tengok burung unta....bukan main lagi dia menjenguk kepalanya.....jangan kena patuk sudah laa kakak.....mula2 abang takut nak dekat....kakak cam berani skit...tengok tu...kakak siap pimpin lagi tu...hehe


 awesome papa~melayan anak-anak

oleh sebab cuaca dah panas....x banyak tempat sangat kitorang berjalan...pusing2 camtu jee.....lagipon terasa cam x larat jerk...ngantuk pon ader gak ni....tadi masa diorng ni main kat taman permainan...cik hubby sempat lagi melelapkan mata barang seminit dua...penat katanya....huhu...jum la balik...ngantuk!!!!

2 comments:

azlina_muhammad

terliurnya saya apabila memalam tengok entry ini...heheh...

Noor Aznida Muhammad

lenkali jangan tengok malam...tengok siang je...hahaha

Post a Comment