CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, July 18, 2011

hari ni aku sakit kepala.......,nasib baik hubby ada!

ASSALAMUALAIKUM...!!

bangun je pagi ni..tiba2 sakit kepala plak.....berdenyut2 jerk....lepas mandi dan sembahyang subuh....x sedar tertido semula kat sofa..dengar sayup2 je cik hubby kejutkan anak2 dan siapkan diorang untuk ke sekolah...nak gagahkan diri tuk bangun tapi memang x larat sangat...huhu..nasib baik la ada encik hubby...kalau tak...x pegi sekolah la jawabnya bebudak nih...rasa cam bersalah pon ader...cik hubby x kejutkan aku langsung...dia la yang buat semua2....dia cuma kejutkan aku masa dah nak pegi antar anak2 ke sekolah dan akan terus ke tempat keje ...


sedar x sedar pukul 9 jugak la aku bangun....ermm...sakit kepala pun cam dah kurang skit...tengok kiri..tengok kanan dalam umah ni..alahaii... dah macam tongkang pecah dah....kemas la sikit2 aper yang patut...x la sakit mata sangat melihatnye...kang kalau dibiarkan makin sakit plak kepalaku ini......tapi kemas sikit2 je la...n basuh baju sekali...


pukul 11lebih..,hubby kol..tanya dah okey ke belum????ermm...alhamdulillah...boleh la tahan kalau nak dibandingkan dengan pagi tadi....ermmm...harap2 cepat la hilang...kesian jugak tengok en hubby,balik keje penat2 kena uruskan anak2 plak....huhu...tapi aku tersangat2 la bersyukur  sebab aku dikurniakan seorang suami yang sangat memahami.....alhamdulillah!!!.thnks sayang...mmmuahhh3......

0 comments:

Post a Comment