CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, June 22, 2011

mode nak update blog dah hilang sebab..............................

ASSALAMUALAIKUM...!!!


Hari ni terasa sangat rajin untuk mengupdate blog yang sudah lama ditinggalkan ini...tapi tiba2 mode telah hilang sedikit demi sedikit gara2 x dapat nak upload gambar...huhuhu....daripada punya semangat...sekarang ni dah jadi x bersemangat langsung......waaaaaaaaaaaaaa....bencinya...kenapa boleh jadi camni....kenapa jadi begini?????kenapa?????mengapa?????....( nyanyi lagu dina ngan zizan jap....)

Walaupun telah mencuba berulang kali dengan tidak mngenal erti putus asa dan kecewa..( aku kan jiwa cekal n kental.....kononnye leeee...).tetap jugak x dapat nak mengupload gambar2 gue dan anak2 gue yang kiut miut nih....aper guanye ambik gambar banyak2 kalau x dapat nak upload dalam blog yang x bape nak comey ni kan????huhuhu.......................:(

So...sekarang ni cos dah putus asa aka give up dan kecewa...tadi x lagi...jum...kita masuk tido....benci3......kita tengok esok plak jadi camne....huhuhu...bye2.....n gud nite!!!



Mode~merajuk untuk seketika

1 comments:

azlina_muhammad

aku pon xle...huhuhuhu...hilang gak mood kejap tapi naseb bek usher teman aku...hahaha...

Post a Comment