CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, June 15, 2011

checkup & SATRIA....hihi

ASSALAMUALAIKUM...!!!

Semalam pegi monthly checkup kat hospital azzahra...mak aiii..ramai giler orang...besenya xde la ramai cam gitu...huhu...masa sampai tu..aku punya turn 1025....kat skrin baru no 1009...adoiiii...lambat lagi la jawabnya nih...huhu..tunggu punya tunggu..dah hampir 40minit berlalu....hurmm...sebab rasa cam lambat lagi....hubby ajak breakfast dulu...lagipun perut aku mmg dah lapar sangat dah ni...pagi tadi minum teh o laici jee.....kitorang bekpes kat depan ni jee....x sampai stengah jam dah siap makan dah....( teh tarik kat cni sedap laa...hehe..)

dah siap makan sumer...masuk balik kat ruangan menunggu....tunggu lagi.. huhu.....aku ni bukan suka sangat bab2 menunggu nih....bosan!!hubby aku pon sama....siap post kat facebook tu..hahaha....jahat la u sayang!ermmm...sebenarnya satu je yang aku risau..masa checkup last month...dapat result yang ambik darah haritu...aku dah perasan knape kumpulan darah aku cam bertukar jerk...tapi x tahu la knape x terkeluar plak nak tanya....balik umah tu baru aku refer kad yang lama...sah!memang bertukar...dulu darah aku jenis AB...nape sekarang ni jadi A plak????konpius konpius...huhu.....hmm...doktor cakap mgkn kesilapan pathlab..nanti next month kena buat balik.....mende2 camni yang risaunya in case masa deliver nanti kot2 ader problem..tu yang takut tu...tapi selalunya diorang akan check balik......pkul 12 baru siap checkup...agak lama jugak la mnghabiskan masa kat cni...

pastu....teman mr hubby meronda2 cari kereta satria....nak buat ulang alik g keje je...bukan aper pun...hubby cakap sekarang ni cuaca x menentu....daripada asyik kena hujan je.....sian jugak kat hubby aku tu.....ermmm..susah gak ehh cari satria ni...neo banyak la...cari punya cari...jumpa la satu....tahun 2004 kaler hitam........ok la..not bad...setakat nak buat ulang alik keje dah ok sangat la pada aku....kalau nak compare yang kat mudah tu..baik yang ni lagi...yang tu tahun 2000...ni tahun 2004...cuma mahal sikit je la......yang x tahannya...mr hubby 2,3 kali pegi....tadi lupa plak nak test drive...pergi lagi sekali...hehe....rasenya dah ok dah tu....huhu...hubby dah siap photostate dah lesen ngan ic aku...nak buat atas nama aku lagi...wahaahaa...kaya aku ni...xkeje..tapi kete 2 bijik...kihkih....hubby cakap kita buat je dlu...kalau x jadi ambik...cancel je la nanti....hehe....ermm...tapi rasenya jadi kot beli yang ni.....ermm...beli la sayang....nanti kan u x lena tido plak nanti....hari2 duk usha mudah.com....huhu....



notakaki~ermm....hubby cakap...meh kita balik pikir2 dlu.....huhu...pastu speeding sebab nak ambik anak2 kat sekolah......

1 comments:

azlina_muhammad

haha dah jmpa ke...bguih2...hhehe...keputusan muktamad?

Post a Comment