CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, May 23, 2011

tengok fast 5 kali ke 2

ASSALAMUALAIKUM...!!!


perbualan suami isteri..................=))

asben : ''hari jumaat ni abng nak g main badminton,boleh????''
            haaaa....inilah masanya yang ditunggu2..hehe..
wife : "boleh...nape plak x bolehnye??tapi sendiri mahu ingat la kan...hahaha...
         ( tanduk dah start tumbuh dah ni    masa ni.....)
         "ermmm.....,kita tengok fast 5 sekali agi boleh??''.....hehe...
asben : ''ape2 la yang ehh asal abang bleh main badminton....hahahahaha''


sebenarnya aku x puashati...sebab masa tengok kali pertama hari tu,aku x tengok aper yang berlaku lepas credits....tahu pasal tu pun bila baca paper n baca kat wall VIN DIESEL...lagipun aku kan cam dah terjatuh cinta ngan vin ni...so,x kisah la keluarkan duit tgk citer yang sama....( wpun sbnarnye bukan duit aku...hahaha )


Mula2 plan nak tengok yang awal skit tapi x sempat....so,tengok pukul 10 malam la jawabnya...sebelum tu g antar anak2 dulu umah ma...hehe.....masa tengok ni mr hubby dah tersengguk2 dah...mengantuk!!!...tapi aku???mane bleh mengantuk tengok dominic toretto nih......hehe.....dan..,yang paling penting..aku tunggu sampai abis credits......yeayyyyyy!!


 tengok senyuman dia.....aduiiii...cair beb!!!!

 senyuman yang menggoda.....tolonggggggggggggggggggg!!



notakaki~waiting 4 fast 6...x sabarnyee...;~

2 comments:

azlina_muhammad

hahhahhaha memang menarik hati snyuman dia.....ayoyo......tolong jugakkk....haha....

Noor Aznida Muhammad

mu memang...hahahahaha

Post a Comment