CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, May 23, 2011

day out wif sistas

ASSALAMUALAIKUM..!!

Haritu masa kakak aku balik cni..dia ader datang umah aku....cbuk ajak g cherating...ye la kan..dah lama sangat x pegi sane...padahal bleh dikatakan tiap2 mgg lalu ctu...xpenah singgah...padahal bukan jauh pun dari umah...x sampai 15mnit pun...huhu...sebelum pegi pantai cherating..kitorang singgah centre point kemaman jap sbb my sista ni jeles tgk shawl hijau aku yang dia pakai ni....dia nak beli jugak....usha punya usha...xde dah kaler cmni...tggl kaler biru jee....nak xnak terpaksa la beli kaler biru....hurmm..dia bli murah tau..rm10 je...mase aku beli aritu rm20..huhu...ye la...masa aku beli haritu shawl tu bru je sampai...mesti la mahal skit kan???hukhuk.....

Ni la shawl aku yang dia duk berkenan sangat tu....siap pujuk memujuk tuh....kuikui

 Assistant merangkap pemandu peribadi....tapi kali ni jadi big boss....hehe



 cak!!

 
On the way...sempat lagi  meninterframekan diri di dalam kereta.....pose wajib...kuikui


Sampai2 jer terus posing x hengat dunia...lantaklah aper orang nak cakap aper kan...lagipun cik hubby dah pesan awal2....''ader 15minit je nih...nanti abng x sempat plak nak g main badminton...''..huhu...so...dalam masa 15minit tu..posing jangan x posing.....

Ni mamat baju merah ni apesal plak la....x puashati ke...jap2 pandang kitorang....jap2 pandang...x penah tengok orang ambik gambar agaknya...tahu la kitorang pakai kamera cabuk jerk...tapi ape nak kisah kan...''hubby,cepat belikan ayang D90???''

Aiksss...tiba2 ader plak mamat ni....tadi xde.....hehe....jumpa dia kat centre point tadi...dia baru balik meting...so,angkut sekali dia datang cni...tu yang kena warning tu...''cepat2...nak g main badminton plak nih....''


 panorama yang sangat indah.......^.^





 konon2 candid la ni....hehe


aku suka pic ni.....cam comeyy jerk...ahakss...my sista cakap dia nak framekan gambar ni besar2...nanti kalau aku g umah dia xde gambar nih...siap dia!ahaks.....,




aiksss....mane aku????nampak kaki sebelah jee......hukhuk........

''ehh..ehh...nape gambar dlm ni gelap????''


 ''jom2....kita g belah sana plak....cepat2....''


 wat cover album ok gak nih!!hehe...


 aku paling2 suka gambar nih....nampak sweet sangat...pastu my sista cakap..''memang r mu suka gambar ni..sbb mu nampak comeyy dalam gambar ni.....''...uihhhsss....terharunyee...hahahahaha......comeyy ke???

ni apesal lak ni???...gaduh ke???...ke xpuashati gambar yang diambil tidak memenuhi citarasa???..hahaha....


best jugak kan termenung di tepian pantai cam gini......''ermm...agak2 kali ni dapat baby girl ke baby boy erkk????''





Ni la akibatnya kalau dapat mr hubby yang sporting n same minat...macam2 gaya dia suh buat....layankan je laaa.....hahahaha.......................





notakaki~sori la...gambaar tidak mengikut susunan.....
                   malasssssssssssssssssssssss....haha

0 comments:

Post a Comment