CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, May 25, 2011

mahligai $27juta sambut kelahiran anak perempuan david beckham &victoria.....wowww!!!

ASSALAMUALAIKUM..!!

Ini bukan cerita artis yang sekadar menerima kunjungan (baru kunjungan) helikopter atau disambut dengan Bumblebee. Ini cerita mengenai A-list superstar yang sanggup berhabisan sewa $60 000 sebulan demi menyambut kelahiran anak perempuan David Beckham & Victoria! Dan, nilai semasa mahligai ini ialah $27 Juta!

Mahligai yang berada di Malibu ini mempunyai 7 bilik tidur, 9 bilik mandi, tingkap daripada lantai ke bumbung, dinding marmar, gim, kolam renang & sebuah taman tropikal. Difahamkan, Beckham & Victoria amat teruja untuk menyambut kelahiran anak perempuan pertama setelah dikurniakan 3 anak lelaki iaitu, Brooklyn (11), Romeo (8), dan Cruz (5).

Victoria dijangka akan melahirkan anaknya pada bulan Julai ini. Pasangan selebriti ini turut mempunyai rumah mewah di Beverly Hills yang bernilai $23 juta. Kredit berita & gambar Dailymail.

Suka bedroom ni...simple...x la sarat sangat ngan perabot...dan yang paling penting mengadap laut...wahh...romantisnyeeeee......hurmmmmm..

Ni kalau abang ngan kakak dapat mandi nih...sure sehari suntuk pun xkuar2 ni.....hahahaha

Dapur dia besar yang amat...actually,aku pun suka dapur yang besar2....x tahu la kenapa...tapi memang suka dapur besar...hihi...

x suka sangat design ruang tamu dia,,......huhu

Fuhh..kalau la dpat umah camni...x tahu nak cakap la kan..x kuar rumah berminggu2 pun ok lagi rasenyee.....tp nanti..,satu je la..,jenuh plak dikejar income tax....hehe..


notakaki~credits to  ohbulan

1 comments:

azlina_muhammad

uishhh gilalah.....mak aihhhhh mahal gile umah dia!!!!!

Post a Comment