CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, April 11, 2011

soon - family holiday

ASSALAMUALAIKUM....!!!!

Seperti yang telah diketahui,...( wahh bajet femes jerk..) weekend lepas aku bawak my mom ngan adik2 temasuk la my kids g bercuti kat cameron highlands...sepatutnya mr hubby pun aku bawak sekali...tapi biasa la kan,keje cam hubby aku ni bukan tentu masa...so,terpaksa la aku je yang pegi ngan anak2...lagipun kesian dekat my mom...dah lame plan nak bawak dia...selalu tunda....so,nak x nak...kali ni ape2 hal pun kena jugak pegi.....

tapi nanti la aku share gambar2 sepanjang percutian kat sane....no mood la sekarang ni...huhu......

ni gambar pengenalannya....aku jatuh cinta la dengan teh ice cream ni...dulu masa 2nd time datang cni..aku still alahan..so xbleh minum minuman yang berunsurkan susu...tp skrang dah okey...best giler air nih....rase mcm x ckp je satu......hihi.....,


0 comments:

Post a Comment