CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, April 17, 2011

dapurku kembali berasap...hihi...

ASSALAMUALAIKUM!!!............



Setelah sekian lama dapur rumah aku x berasap...finally..today..aku masak..hehe...lagipun aku rasa aku dah ok...dah xde alah pada bau bauan lagi...hehe....(padahal hakikatnya dah muak makan masakan kedai.....:))

so..tuk lunch tadi aku masak ketam pattaya (memang nama dia camni la...aku ingat agi...resepi ni ambik dari chef wan..kang ramai plok duk tnye...ketam ni salut ngan telur ke???haishhh....dok la...huhu....),ayam goreng kunyit dengan pucuk paku masak belacan...hehe...pencuci mulut ader buah pisang,jambu,betik ngan orange...dihidang bersama air teh o ais limau...puashati tengok hubby makan sampai licin pinggan dia...hehehe....=)))))





notakaki~esok nak masak aper la plak yer????

0 comments:

Post a Comment