CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, August 1, 2011

selamat menyambut bulan ramadhan al-mubarak

ASSALAMUALAIKUM..!!!

Pejam celik pejam celik...x sangka kan??ramadhan datang lagi.....Alhamdulillah kerana masih diberi kesempatan oleh Allah untuk bertemu dengan ramadhan sekali lagi.....syukur2..betapa sekarang ni cepat betol masa berlalu..rasenya baru lagi kita meraikan bulan ramadhan yang lepas.....

Tahun ni ramadhan jatuh pada 1ogos 2011....so,hari ni adalah 1st day berpuasa...tapi yang tak bestnya.....hubby xde...dis is my 3rd year celebrating ramadhan without hubby....dah 2tahun berturut2 hubby balik lepas raya...hopefully tahun ni kitorang dapat celebrate raya sama2 la hendaknya...INsyaAllah.....dan yang bestnya plak adalah aku kan sekarang tengah preggy...so,harap2 aku dapat puasa penuh la...semoga Allah memberikan aku kekuatan untuk menunaikan ibadah puasa dengan jayanya.....amin2...


Ermm...lauk pertama sebagai santapan sahur adalah sotong masak merah...sebelom tido lagi aku dah masak siap2...senang..bangun pagi tu tinggal nak panaskan je la....hehe....opsss...lupa plak...disebabkan hubby xde...so,aku balik tinggal ngan my mom kat kampung..kira berulang la hantar anak2 ke sekolah...ehee...ni la untungnya rumah ma dekat kan...boleh balik selalu...kepada my sista.....jangan jelesss k......hehehehe....lagipun ma aku pun macam suh aku duk ngan dia je sepanjang hubby xde...sebab dah sarat kan????






Jadi di kesempatan ini..,aku ingin mngucapkan selamat menyambut bulan ramadhan Al Mubarak...semoga ramadhan kali ini lebih bermakna dan memberikan seribu keberkatan buat kita semua......InsyaAllah!!!!



~ jangan puasa yang yang yok sudah la yer,....jalanilah ibadah puasa dengan penuh keikhlasan...hehe...

~ pic ehsan google

0 comments:

Post a Comment